Performanță de top în condiții de zăpadă și umezeală
WinterFlex compus WinterFlex compus cu siliciu cu încărcare ridicată și polimer funcționalizat cu Tg(1) scăzută este flexibil și adaptabil la schimbările de temperatură și la diferite condiții rutiere. Oferă o aderență excelentă pe drumurile umede și înzăpezite la temperaturi scăzute. (1)Temperatura de tranziție vitroasă
Performanță de iarnă autorizată Simbol certificat 3PMSF(3 Peaks Mountain Snowflake) pentru performanțe de iarnă autorizate.
MODEL DIRECȚIONAL ÎN FORMĂ DE V Modelul direcțional în formă de V, care se extinde spre exterior din centru, este ideal pentru îndepărtarea zăpezii și a apei atunci când anvelopa se rostogolește. ÎȚI PROVOCĂ o experiență de conducere sigură pe ploaie și zăpadă.
ȘANFRENARE ȘI BARĂ DE ANVELOPE Designul unghiului de tăiere mărește în mod eficient suprafața de contact cu solul și îmbunătățește performanțele de manevrare. Bara pentru anvelope crește rigiditatea blocurilor și oferă o experiență de conducere stabilă.
CONFIGURAȚIE CU DOUĂ ȚEVI Lamelele 3D de pe umărul anvelopei oferă un sprijin esențial pentru gestionarea presiunii ridicate în timpul condusului, în timp ce cele poziționate pe blocurile centrale îmbunătățesc controlul asupra deformării benzii de rulare.
AMPRENTĂ PĂTRATĂ Amprenta pătrată înseamnă o suprafață mai mare de contact cu solul și o distribuție uniformă a presiunii, oferind o manevrabilitate și o aderență excelente.
Ordonanța de etichetare a anvelopelor specifică cerințele de informații privind eficiența consumului de combustibil, aderența pe teren umed și zgomotul extern de rulare de la anvelope. În plus, se face referire la proprietățile de iarnă ale produsului.
Regulamentul UE 1222/2009 care este în vigoare de la 1 noiembrie 2012 a fost revizuit și va fi înlocuit cu regulamentul UE 2020/740 de la 1 mai 2021; Din acest moment, se aplică noi cerințe. Clasele de rating pentru eficiența consumului de combustibil, aderența pe teren umed și zgomotul exterior au fost modificate, iar aspectul etichetei UE a fost ajustat. Fișele de date ale producătorului stocate în baza de date UE pot fi descărcate printr-un cod QR integrat în etichetă. Informațiile despre aderența pe zăpadă și aderența pe gheață sunt de asemenea incluse recent pentru anvelopele care îndeplinesc aceste criterii.
Următoarele anvelope sunt exceptate de la reglementare: - anvelope care sunt concepute exclusiv pentru a fi instalate pe vehicule care au fost înmatriculate pentru prima dată înainte de 1 octombrie 1990 - anvelope reșapate (până când a avut loc o extindere corespunzătoare a EU VO 2020/740) - off profesional - Anvelope de drum - Anvelope de curse - Anvelope cu dispozitive suplimentare pentru îmbunătățirea tracțiunii, de exemplu anvelope cu crampoane - Anvelope de urgență tip T - Anvelope cu o viteză admisă sub 80 km/h - Anvelope pentru jante cu diametrul nominal ≤ 254 mm sau ≥ 635 mm
Criteriile și clasele de evaluare la prima vedere
Eficiența combustibilului
Consumul de combustibil depinde de rezistența la rulare a anvelopelor, de vehiculul în sine, de condițiile de condus și de stilul de condus al șoferului. Rezistența măsurată la rulare (coeficientul de rezistență la rulare) a anvelopei este împărțită în clasele A (eficiență cea mai mare) până la E (eficiență cea mai scăzută).
Dacă un vehicul este complet echipat cu anvelope din clasa A, este posibilă o reducere a consumului de până la 7,5%* în comparație cu anvelopele din clasa E. În cazul vehiculelor comerciale, poate fi chiar mai mare. (Sursa: Evaluarea impactului Comisiei Europene * când se măsoară conform metodelor de testare prevăzute în Regulamentul (UE) 2020/740)
Vă rugăm să rețineți: Consumul de combustibil depinde în mare măsură de propriul stil de condus și poate fi redus semnificativ prin conducerea într-un mod ecologic. Presiunea în anvelope trebuie verificată în mod regulat pentru a îmbunătăți eficiența combustibilului.
Aderența pe umezeală
Aderența pe teren umed este împărțită în clasele A (cea mai scurtă distanță de frânare) - E (cea mai mare distanță de frânare).
Dacă o mașină este echipată cu anvelope din clasa A, în comparație cu anvelopele din clasa E, distanța de frânare de până la 18 m poate fi redusă la frânarea de la 80 km/h (pe un drum cu aderență medie).* *Sursa: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Vă rugăm să rețineți: Siguranța în trafic depinde în mare măsură de propriul stil de condus. Distanțele de oprire trebuie întotdeauna respectate. Presiunea în anvelope trebuie verificată în mod regulat pentru a îmbunătăți aderența pe teren umed.
Zgomot exterior de rulare
Zgomotul emis de o anvelopă afectează volumul total al vehiculului și afectează nu numai propriul confort de condus, ci și poluarea fonică a mediului. În eticheta UE pentru anvelope, zgomotul extern de rulare este împărțit în 3 clase de la A (cel mai scăzut zgomot de rulare) - C (cel mai mare zgomot de rulare), măsurat în decibeli (dB) și comparat cu valorile limită europene de emisie a zgomotului pentru zgomotul extern de rulare al anvelopei.
A Pictograma cu clasificarea „A” indică faptul că zgomotul exterior de rulare al anvelopei este cu mai mult de 3 dB sub valoarea limită UE în vigoare până în 2016. B TClasificarea „B” înseamnă că zgomotul extern de rulare al anvelopei este cu până la 3 dB sub sau egal cu valoarea limită UE în vigoare până în 2016. C Clasificarea „C” indică depășirea valorii limită specificate.
*Preturile afisate sunt pe bucata si includ TVA si transport in România. Oferim o garanție comercială de 2 ani din momentul livrării, pentru toate produsele pe care le comercializăm.
**Mai mult de 90% din comenzile plasate ajung la clienți în timpul de livrare specificat.