Dunlop
Atenție: Anvelopele se livrează fără jante
(Janta din imagine este doar pentru motive ilustrative.)
Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT 225/40 R18 92Y XL MO

Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT 225/40 R18 92Y XL MO

Dunlop - Producator de cauciucuri din Anglia, produse de calitate superioara.

Dimensiunea anvelopei
225/40 R18 92Y XL MO 
disponibilitate:
Pentru moment acest produs nu este in stoc
Cauciucuri:
Cauciucuri de varăSo
Viteza:
Y: Aprobat până la 300 km/h
EAN:
5452000474742
Număr de articol:
R-250532
Eticheta pentru anvelope:
DEX:
Rezultate teste:
GUTE FAHRT
Evaluările clienților:
(137)
Pentru întrebări sau nelămuriri vă rugăm să ne contactați la support​@tirendo.ro
Pentru moment acest produs nu este in stoc
Prețul este per bucată și include TVA
Livrare gratuită*
Timpul de livrare este de 2 - 7 zile lucrătoare**
Perioadă de returnare de 14 zile
Peste 230 stații de montaj partenere

Adăugați un produs pentru comparare

  • Descriere
  • Eticheta
  • Rezultate teste
  • Evaluările clienților
  • Specificații tehnice

Aderenta si perormante de franare demne de anvelope de curse pentru un sofat dinamic

Aderenţă excepţională Sport Maxx RT oferă niveluri înalte de aderenţă pe carosabilul ud şi uscat, datorită tehnologiei compuşilor adaptivi. Polimerii utilizaţi în domeniul curselor auto sportive se adaptează la textura suprafeţei drumului, mărind contactul şi îmbunătăţind aderenţa.

Control îmbunătăţit la viraje

Bucuraţi-vă de o manevrabilitate stabilă la viteză mare, cu tranziţii line de la deplasare în direcţie dreaptă la curbe. Aderenţa la viraje şi stabilitatea sunt îmbunătăţite şi de blocurile exterioare de cuplare masive.

Frânare pe distanţă mai scurtă la viteze de autostradă

Blocurile inovatoare Short Braking (pentru frânare rapidă) de la Dunlop vă permit distanţe de frânare mai scurte pentru rularea la viteze mari. Concepută pentru şofatul de înaltă performanţă, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la frânare. Design pentru eficienţă din punctul de vedere al consumului de combustibil Sport Maxx RT beneficiază de o construcţie cu greutate redusă pentru a reduce rezistenţa la rulare, conducând la un consum redus de combustibil şi la emisii scăzute de CO2

Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.

Compus adaptiv. O tehnologie a compuşilor care utilizează polimeri din compoziţia anvelopelor de curse pentru a se adapta la textura suprafeţei drumului. Cu ajutorul unui contact mai mare la nivel microscopic, creşte contactul per ansamblu dintre anvelopă şi drum.Beneficii Aderenţă superioară şi performanţe de frânare

Blocuri de frânare puternice. Blocuri rigide care menţin rigiditatea atunci când se aplică forţa de frânare. Nivelul înalt de rigiditate contribuie la obţinerea unui contact optim cu drumul atunci când frânaţi la viteze mari.Beneficii Distanţe de frânare mai mici, mai ales la viteze mari.

Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură.

Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.

Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate

Design asimetric al benzii de rulare. Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate.Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje; rezistenţă sporită la acvaplanare.

Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate şi precizie excelente la viraje; aderenţă superioară pe carosabilul uscat.

Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.

Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură.

Etichetare UE anvelope / Clase de eficienta

Etichetare UE anvelope / Clase de eficienta

Uniunea Europeana a introdus prin ordonanta (nr. 1222/2009) etichetarea UE a anvelopelor in mod obligatoriu si identic pentru toate statele membre UE. Este valabila pentru anvelope de automobile, anvelope de utilitare usoare precum si anvelope pentru utilitare grele, care au fost produse dupa data de 01.07.2012.
Anvelopele sunt clasificate in etichetarea anvelopelor UE prin intermediul a trei caracteristici de performanta: eficienta in combustibil(litere de la A la G),aderenta pe umezeala (litere de la A la G)si externa emisie de zgomot(decibel).

Nu sunt afectate de marcarea cu etichete de anvelopa UE urmatoarele: anvelope resapate, anvelope profesionale Off-Road, anvelope de cursa,anvelope cu dispozitive suplimentare pentru imbunatatirea tractiunii cum ar fi d.e.anvelope cu nituri (spikes), pneuri de rezerva de tipul T, anvelope speciale pentru montarea pe vehicule, care au fost inmatriculate inainte de 1. octombrie 1990, anvelope cu viteza maxima admisa de 80 km/h,anvelope cu jante cu un diametru nominal mai mic sau egal cu 254 mm sau mai mare sau egal cu 635 mm.
Cu aceasta ordonanta, UE doreste sa promoveze pe de-o parte eficienta economica si ecologica in traficul stradal, precum si sa mareasca siguranta pe sosea, pe de alta parte sa ofere consumatorului mai multa transparenta a produsului si sa serveasca in acelasi timp ca ajutor activ de luare de decizii.
Specialistii critica faptul, ca eticheta de anvelopa UE reflecta prea putine caracteristici ale produsului. Anvelopele dispun de mult mai multe insusiri de produs importante si relevante pentru siguranta, cum ar fi insusiri de acvaplanare, stabilitatea rularii, durata de viata, caracteristici de frânare pe carosabil uscat si umed, comportamentul in conditii de iarna s.a..
Producatorii de anvelope atrag atentia asupra faptului, ca si in continuare rezultatele de testare ale diverselor institutii si reviste de specialitate ramân un mijloc important de informare pentru consumatorul final. Acestea testeaza de regula nu numai cele trei caracteristici de produs, inscrise pe eticheta de anvelopa UE, ci si pâna la 11 alte insusiri de produs, relevante pentru siguranta.

Recenzii externe
Profil:Sport Maxx RT
Data recenzie Entitatea care a efectuat testul Dimensiuni Text recenzie Rating recenzie Seal
03/2014 GUTE FAHRT 225/40 R18 92Y XL MO Highly recommended

Sport Maxx RT recenzie anvelope

Media in functie de 1.847 rezultate ale testelor
Aderența pe uscat
Franare pe uscat
Aderența pe umezeală
Frânare pe umezeală
Aderența pe zăpadă
Confortul la volan
Nivelul zgomotului intern
Uzura anvelopelor
Consum combustibil
Kilometri parcurși 10.476
21.05.2021 de la Dan Buciuman
20 de ani.
09.01.2020 de la D.Alin
Sunt niste anvelope cu un comportament foarte bun pentru orice fel de condus, fie confort sau sportiv. Aderenta, franare foarte bune atat pe carosabil uscat cat si pe umed, totodata sunt foarte exacte, fac comparatie cu continental sunt excelente dar nu sunt atat de exacte si anume la viteza mare in conditii de vant puternic fac masina sa se miste ca o barca. cu dunlop nu s-a intamplat niciodata. recomand.
01.11.2015 de la Adrian Petre
Foarte multumit de evolutia comenzi si livrare.
21.08.2014 de la Iurie
Neasteptat de buna.
Vezi mai multe comentarii
Marcă Dunlop
Model Sport Maxx RT
Dimension 225/40 R18 92Y XL MO
Lăţime 225
Tyre profile 40
Construction type R
Dimensiunea anvelopei 18
Indicele de încărcare a pneurilor 92
Indexul de viteză (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Anvelopă care necesită cameră de aer
M/C Nu
*Preturile afisate sunt pe bucata si includ TVA si transport in România.
**Mai mult de 90% din comenzile plasate ajung la clienți în timpul de livrare specificat.

Inscrie-te la newsletter

Primiți știri și informații despre anvelope, oferte și concursuri

Utilizăm modulele cookie. Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu utilizarea acestora.
Accept

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro Tel: 021 - 9551