Dunlop
Notă: Prețurile se aplică anvelopelor fără jantă. În funcție de dimensiunea anvelopei, banda de rulare poate varia.
Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R19 96V XL, RO1

Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R19 96V XL, RO1

Dunlop - Producator de cauciucuri din Anglia, produse de calitate superioara.

Dimensiunea anvelopei
255/35 R19 96V XL, RO1 
disponibilitate:
Pentru moment acest produs nu este in stoc
Cauciucuri:
Cauciucuri de iarnăWi
Marcaj M+S
cu simbol fulg de nea
Viteza:
V: Aprobat până la 240 km/h
EAN:
4038526322548
Număr de articol:
R-181381
Eticheta pentru anvelope:
Evaluările clienților:
(18)
Pentru întrebări sau nelămuriri vă rugăm să ne contactați la support​@tirendo.ro
Pentru moment acest produs nu este in stoc
Prețul este per bucată și include TVA
Livrare gratuită*
Timpul de livrare este de 2 - 7 zile lucrătoare**
Perioadă de returnare de 14 zile***
Peste 230 stații de montaj partenere

Adăugați un produs pentru comparare

  • Descriere
  • Eticheta
  • Evaluările clienților
  • Specificații tehnice

O anvelopa de inalta performanta, pentru toate conditiile meteo imprevizibile din timpul iernii

Capacitate de şofat în orice condiţii meteo din timpul iernii

Winter Sport 3D este optimizată pentru a face faţă oricărei condiţii meteo din timpul iernii, datorită celor trei renuri diferite, poziţionate în anumite părţi ale anvelopei.

Manevrabilitate excepţională pe carosabilul uscat

Anvelopa SP Winter Sport 3D beneficiază de tehnologia Dunlop Touch, oferindu-vă un „simţ” mai bun al drumului – factor crucial pentru control şi manevrare. O nouă renură interblocantă 3D creează o zonă laterală fermă, care îmbunătăţeşte manevrabilitatea şi stabilitatea pe drumuri uscate.

Aderenţă excelentă pe carosabilul ud şi uscat

Compusul special din silică rămâne flexibil la temperaturi joase, oferindu-vă aderenţă sporită pe drumuri ude şi uscate. Presiunea este distribuită uniform pe o suprafaţă lată de contact, ajutând la menţinerea aderenţei pe drum.

Rezistenţă la acvaplanare

Canelurile direcţionale permit drenarea rapidă şi fără turbulenţe a apei, sporind rezistenţa la acvaplanare.

Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.

Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură.

Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.

Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate

Sistem Multi-lamele (Multi Blade System). Condiţiile meteo pe timp de iarnă pot varia foarte mult. De la rece şi uscat la zăpadă sau lapoviţă, aceste condiţii solicită foarte mult anvelopa. Sistemul Multi-lamele de la Dunlop face faţă acestei provocări, promovând un tip diferit de nervuri pentru starea variabilă a drumului pe timp de iarnă.BeneficiiPerformanţă constantă în diverse condiţii meteo de iarnă.

Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.

Etichetare UE anvelope / Clase de eficienta

Ordonanța de etichetare a anvelopelor specifică cerințele de informații privind eficiența consumului de combustibil, aderența pe teren umed și zgomotul extern de rulare de la anvelope. În plus, se face referire la proprietățile de iarnă ale produsului.

Regulamentul UE 1222/2009 care este în vigoare de la 1 noiembrie 2012 a fost revizuit și va fi înlocuit cu regulamentul UE 2020/740 de la 1 mai 2021; Din acest moment, se aplică noi cerințe. Clasele de rating pentru eficiența consumului de combustibil, aderența pe teren umed și zgomotul exterior au fost modificate, iar aspectul etichetei UE a fost ajustat. Fișele de date ale producătorului stocate în baza de date UE pot fi descărcate printr-un cod QR integrat în etichetă. Informațiile despre aderența pe zăpadă și aderența pe gheață sunt de asemenea incluse recent pentru anvelopele care îndeplinesc aceste criterii.

Următoarele anvelope sunt exceptate de la reglementare: - anvelope care sunt concepute exclusiv pentru a fi instalate pe vehicule care au fost înmatriculate pentru prima dată înainte de 1 octombrie 1990 - anvelope reșapate (până când a avut loc o extindere corespunzătoare a EU VO 2020/740) - off profesional - Anvelope de drum - Anvelope de curse - Anvelope cu dispozitive suplimentare pentru îmbunătățirea tracțiunii, de exemplu anvelope cu crampoane - Anvelope de urgență tip T - Anvelope cu o viteză admisă sub 80 km/h - Anvelope pentru jante cu diametrul nominal ≤ 254 mm sau ≥ 635 mm

Criteriile și clasele de evaluare la prima vedere

Eficiența combustibilului

Consumul de combustibil depinde de rezistența la rulare a anvelopelor, de vehiculul în sine, de condițiile de condus și de stilul de condus al șoferului. Rezistența măsurată la rulare (coeficientul de rezistență la rulare) a anvelopei este împărțită în clasele A (eficiență cea mai mare) până la E (eficiență cea mai scăzută).

Dacă un vehicul este complet echipat cu anvelope din clasa A, este posibilă o reducere a consumului de până la 7,5%* în comparație cu anvelopele din clasa E. În cazul vehiculelor comerciale, poate fi chiar mai mare.
(Sursa: Evaluarea impactului Comisiei Europene
* când se măsoară conform metodelor de testare prevăzute în Regulamentul (UE) 2020/740)

Vă rugăm să rețineți:
Consumul de combustibil depinde în mare măsură de propriul stil de condus și poate fi redus semnificativ prin conducerea într-un mod ecologic. Presiunea în anvelope trebuie verificată în mod regulat pentru a îmbunătăți eficiența combustibilului.

Aderența pe umezeală

Aderența pe teren umed este împărțită în clasele A (cea mai scurtă distanță de frânare) - E (cea mai mare distanță de frânare).

Dacă o mașină este echipată cu anvelope din clasa A, în comparație cu anvelopele din clasa E, distanța de frânare de până la 18 m poate fi redusă la frânarea de la 80 km/h (pe un drum cu aderență medie).*
*Sursa: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV

Vă rugăm să rețineți:
Siguranța în trafic depinde în mare măsură de propriul stil de condus. Distanțele de oprire trebuie întotdeauna respectate. Presiunea în anvelope trebuie verificată în mod regulat pentru a îmbunătăți aderența pe teren umed.

Zgomot exterior de rulare

Zgomotul emis de o anvelopă afectează volumul total al vehiculului și afectează nu numai propriul confort de condus, ci și poluarea fonică a mediului. În eticheta UE pentru anvelope, zgomotul extern de rulare este împărțit în 3 clase de la A (cel mai scăzut zgomot de rulare) - C (cel mai mare zgomot de rulare), măsurat în decibeli (dB) și comparat cu valorile limită europene de emisie a zgomotului pentru zgomotul extern de rulare al anvelopei.

A
Pictograma cu clasificarea „A” indică faptul că zgomotul exterior de rulare al anvelopei este cu mai mult de 3 dB sub valoarea limită UE în vigoare până în 2016.
B
TClasificarea „B” înseamnă că zgomotul extern de rulare al anvelopei este cu până la 3 dB sub sau egal cu valoarea limită UE în vigoare până în 2016.
C
Clasificarea „C” indică depășirea valorii limită specificate.

SPWINTERSPORT3D recenzie anvelope

Media in functie de 3.025 rezultate ale testelor
Aderența pe uscat
Franare pe uscat
Aderența pe umezeală
Frânare pe umezeală
Aderența pe zăpadă
Confortul la volan
Nivelul zgomotului intern
Uzura anvelopelor
Consum combustibil
Kilometri parcurși 10.508
16.07.2021 de la Cadarean Gabriel
Folosesc al doilea se de cauciucuri de acest tip,sunt multumit de cauciucuri
29.01.2021 de la Nechifor Radu
conduc din 1988 15.000-25000km /an
Vezi mai multe comentarii
Marcă Dunlop
Model SP Winter Sport 3D
Dimension 255/35 R19 96V XL, RO1
Lăţime 255
Tyre profile 35
Construction type R
Dimensiunea anvelopei 19
Indicele de încărcare a pneurilor 96
Indexul de viteză (V)
With/Without Valve (TT/TL) Anvelopă care necesită cameră de aer
M/C Nu
*Preturile afisate sunt pe bucata si includ TVA si transport in România.
Oferim o garanție comercială de 2 ani din momentul livrării, pentru toate produsele pe care le comercializăm.
**Mai mult de 90% din comenzile plasate ajung la clienți în timpul de livrare specificat.
***Numeroase modalitati de plata, detalii aici!.


Inscrie-te la newsletter

Primiți știri și informații despre anvelope, oferte și concursuri

Utilizăm modulele cookie. Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu utilizarea acestora.
Accept

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.ro Tel: 021 - 9551