Dunlop
Atenție: Anvelopele se livrează fără jante
(Janta din imagine este doar pentru motive ilustrative.)
Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT 265/30 ZR21 (96Y) XL

Dunlop

Dunlop SP Sport Maxx GT 265/30 ZR21 (96Y) XL

Dunlop - Producator de cauciucuri din Anglia, produse de calitate superioara.

Dimensiunea anvelopei
265/30 ZR21 (96Y) XL 
disponibilitate:
Pentru moment acest produs nu este in stoc
Cauciucuri:
Cauciucuri de varăSo
Viteza:
(Y): Aprobat peste 301 km/h
EAN:
5452000542694
Număr de articol:
R-275126
Eticheta pentru anvelope:
DEX:
Evaluările clienților:
(4)
Pentru întrebări sau nelămuriri vă rugăm să ne contactați la support​@tirendo.ro
Pentru moment acest produs nu este in stoc
Prețul este per bucată și include TVA
Livrare gratuită*
Timpul de livrare este de 2 - 7 zile lucrătoare**
Perioadă de returnare de 14 zile
Peste 230 stații de montaj partenere

Adăugați un produs pentru comparare

  • Descriere
  • Eticheta
  • Evaluările clienților
  • Specificații tehnice

Aderenta si precizie de directie excelente cu tehnologia inovatoare RMN:

Dunlop SP Sport Maxx GT este proiectat pentru masinile rapide si sport sedan cu motoare puternice.

Aderenta si viteza de reactie exceptionala pe carosabil uscat , pentru sofatul de inalta performanta

Aderenta superioara pe carosabilul uscat, cu tehnologie de curse sportive. Bucurati-va de aderenta exceptionala la drum cu anvelopa Sport Maxx GT. Compusul din suprafata de rulare este amestecat cu negru de fum pentru curse, pentru sporirea aderentei la carosabilul uscat si a performantei de franare.

Manevrabilitate precisa si viteza de reactie Tehnologia Dunlop Touch combina mai multe caracteristici avansate care ofera manevrabilitate precisa si viteza de reactie. Profilul mai plat al suprafetei de rulare aduce o sectiune mai mare a anvelopei in contact cu drumul, pentru sporirea preciziei de dirijare si pentru imbunatatirea feedback-ului drumului.

Stabilitate la viteze inalte si la viraje. Anvelopa Sport Maxx GT isi mentine forma la viteze de autostrada, ceea ce ajuta la imbunatatirea stabilitatii si a rezistentei la uzura. Presiunea este distribuita pe intreaga suprafata de contact, rezultatul fiind o tranzitie mai lina de la deplasarea in directie dreapta la viraje.

Sistemul specific pentru locaşul talonului. Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.Beneficii Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.

Compus Silica-Plus. Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură. Nanoparticule Compusul din banda de rulare este amestecat cu nanoparticule din negru de fum specific anvelopelor de curse. Aceste nanoparticule sunt combinate cu răşină şi polimeri pentru a asigura o aderenţă excelentă pe carosabilul ud şi uscat.Beneficii Aderenţă superioară pe carosabilul ud şi uscat, frânare precisă, uzură redusă.

Curea fără îmbinări (Jointless Belt - JLB). O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.Beneficii Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.

Protecţie maximă pentru flanşa jantei (Maximum Flange Shield - MFS). Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.* Beneficii Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.* Disponibile doar pentru dimensiunile selectate

Raport gol-plin variabil. Designul asimetric al benzii de rulare cu raport gol-plin variabil oferă rezistenţă îmbunătăţită la acvaplanare. Blocul masiv al umărului exterior asigură dispersia rapidă şi fără turbulenţe a apei, furnizând o uimitoare stabilitate la viraje.Beneficii Rezistenţă crescută la acvaplanare; contact mai mare cu drumul; stabilitate îmbunătăţită la viraje şi precizie de dirijare. Design asimetric al benzii de rulare Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate.Beneficii Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje; rezistenţă sporită la acvaplanare.

Profil mai plat al benzii de rulare. Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.Beneficii Stabilitate sporită şi precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate şi precizie excelente la viraje; aderenţă superioară pe carosabilul uscat.

Profil Multi Radius (Multi Radius Tread - MRT). Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.Beneficii Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.

Compus dublu de silică. Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura. Beneficii Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură.

Etichetare UE anvelope / Clase de eficienta

Etichetare UE anvelope / Clase de eficienta

Uniunea Europeana a introdus prin ordonanta (nr. 1222/2009) etichetarea UE a anvelopelor in mod obligatoriu si identic pentru toate statele membre UE. Este valabila pentru anvelope de automobile, anvelope de utilitare usoare precum si anvelope pentru utilitare grele, care au fost produse dupa data de 01.07.2012.
Anvelopele sunt clasificate in etichetarea anvelopelor UE prin intermediul a trei caracteristici de performanta: eficienta in combustibil(litere de la A la G),aderenta pe umezeala (litere de la A la G)si externa emisie de zgomot(decibel).

Nu sunt afectate de marcarea cu etichete de anvelopa UE urmatoarele: anvelope resapate, anvelope profesionale Off-Road, anvelope de cursa,anvelope cu dispozitive suplimentare pentru imbunatatirea tractiunii cum ar fi d.e.anvelope cu nituri (spikes), pneuri de rezerva de tipul T, anvelope speciale pentru montarea pe vehicule, care au fost inmatriculate inainte de 1. octombrie 1990, anvelope cu viteza maxima admisa de 80 km/h,anvelope cu jante cu un diametru nominal mai mic sau egal cu 254 mm sau mai mare sau egal cu 635 mm.
Cu aceasta ordonanta, UE doreste sa promoveze pe de-o parte eficienta economica si ecologica in traficul stradal, precum si sa mareasca siguranta pe sosea, pe de alta parte sa ofere consumatorului mai multa transparenta a produsului si sa serveasca in acelasi timp ca ajutor activ de luare de decizii.
Specialistii critica faptul, ca eticheta de anvelopa UE reflecta prea putine caracteristici ale produsului. Anvelopele dispun de mult mai multe insusiri de produs importante si relevante pentru siguranta, cum ar fi insusiri de acvaplanare, stabilitatea rularii, durata de viata, caracteristici de frânare pe carosabil uscat si umed, comportamentul in conditii de iarna s.a..
Producatorii de anvelope atrag atentia asupra faptului, ca si in continuare rezultatele de testare ale diverselor institutii si reviste de specialitate ramân un mijloc important de informare pentru consumatorul final. Acestea testeaza de regula nu numai cele trei caracteristici de produs, inscrise pe eticheta de anvelopa UE, ci si pâna la 11 alte insusiri de produs, relevante pentru siguranta.

SP SPORT MAXX GT recenzie anvelope

Media in functie de 238 rezultate ale testelor
Aderența pe uscat
Franare pe uscat
Aderența pe umezeală
Frânare pe umezeală
Aderența pe zăpadă
Confortul la volan
Nivelul zgomotului intern
Uzura anvelopelor
Consum combustibil
Kilometri parcurși 12.069
Marcă Dunlop
Model SP Sport Maxx GT
Dimension 265/30 ZR21 (96Y) XL
Lăţime 265
Tyre profile 30
Construction type ZR
Dimensiunea anvelopei 21
Indicele de încărcare a pneurilor 96
Indexul de viteză ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Anvelopă care necesită cameră de aer
M/C Nu
*Preturile afisate sunt pe bucata si includ TVA si transport in România.
**Mai mult de 90% din comenzile plasate ajung la clienți în timpul de livrare specificat.

Inscrie-te la newsletter

Primiți știri și informații despre anvelope, oferte și concursuri

Utilizăm modulele cookie. Prin utilizarea acestui site sunteți de acord cu utilizarea acestora.
Accept

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro Tel: 021 - 9551