23.05.2019 de la Petrus Ronald | Observatii 4.55 |
(3.400 km condus) | |
- Aderența pe uscat
- Franare pe uscat
- Aderența pe umezeală
- Frânare pe umezeală
- Aderența pe zăpadă
- Confortul la volan
- Nivelul zgomotului intern
- Uzura anvelopelor
- Consum combustibil
Marimea anvelopei si producatorul masinii
/ 55 ZR17 W
HONDA CBR 1000 RR Fireblade
Rezultat: Ati cumpara din nou? Categoric da
Comentarii:
Tinand cont ca 80% folosesc motocicleta intr-un stil sportiv pe serpentine/zone cu curbe dese, aceste cauciucuri in varianta de compozitie K1 posterior, nu tin mai mult de 4000km pe sosea-oras (adica drumuri publice).
Anterior K2 am folosit-o aproximativ 6500km, posterior K1 necesita schimb la aproximativ 4000km.
Pot sa zic ca uzura rapida e singurul lucru negativ in legatura cu ele (desi probabil o compozitie mai potrivita pentru drumuri publice ar fi K2 sau K3 pentru spate);
La aderenta, precizie si stabilitate sunt excelente! Chiar si pe asfalt ud, tinand cont ca sunt din categoria semislickuri, au aderenta destul de buna.
Insa pe uscat, sunt the best: 10/10! Chiar si in situatii de urgenta, o data incalzite, te lipesc de asfalt; te poti baza pe ele de la franari bruste, la inclinatii maxime in curbe si orice situatie unde aderenta e pe primul loc.
Mentin ca se incalzesc repede, atingand temperatura optima de aderenta in timp scurt.
Recomand si categoric voi mai folosi, insa voi incerca compozitia K2 anterior/posterior pentru kilometraj mai mare.